Αποστολές-Επιστροφές

Αποστολή και παράδοση προϊόντων


Έξοδα αποστολής.

Οι αποστολή των προϊόντων της παραγγελίας σας, επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής (εφόσον προκύψουν) τα οποία προστίθενται στο τελικό ποσό πληρωμής και αναγράφονται ευκρινώς στην τελική φόρμα παραγγελίας.


Τόπος – Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης.

Για ημέρες και ώρες παράδοσης τα ωράρια και ημέρες λειτουργίας της μεταφορικής  επιχείρησης που έχει αναλάβει την μεταφορά των προϊόντων μας. Οι ανωτέρω ημέρες και ώρες δεν ισχύουν σε περιόδους που επηρεάζονται η μεταφορές όπως ακραίες καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.τ.λ.


Ο χρόνος παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης είναι από 2 έως 7 ημέρες μετά από λήψη της παραγγελίας. Ο ανωτέρω χρόνος παράδοσης δεν ισχύει σε περιόδους που επηρεάζονται η μεταφορές όπως ακραίες καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.τ.λ.


Καθυστέρηση Παράδοσης.

Η παράδοση των προϊόντων ενδέχεται να καθυστέρηση εφόσον :
    
     ·  Το προϊόν δεν βρίσκεται στην αποθήκη μας και καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας

     ·  Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο λόγω ξαφνικής και απροειδοποίητης ανακοίνωσης του προμηθευτή περί κατάργησης του εν λόγω προϊόντος.

      ·   Σε κάθε γεγονός που είναι εκτός ελέγχου μας

Σε περίπτωση καθυστέρησης θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Θα έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία εν μέρει ή στο σύνολό της και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει.

Σε περίπτωση καθυστέρησης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικός η στο e-mail info@bimfi.gr
 


ΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε στη διάθεσή σας προθεσμία εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε στις παρακάτω περιπτώσεις :

    1.      Χωρίς λόγω η δεν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε το προϊόν
    
             ·  Τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον αγοραστή

             ·  Τα χρήματα επιστρέφονται σε τραπεζικό λογαριασμό
    
    2.      Σε περίπτωση που αφορά δικό σας λάθος, όπως επιλογή λάθος χρώματος, λάθος μεγέθους από λάθος εκτίμηση

             ·  Τα μεταφορικά επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή

             ·  Στην επαναποστολή τα μεταφορικά αποστολής επιβαρύνουν τον αγοραστή

             ·  Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων

    3.      Σε περίπτωση από δικό μας λάθος όπως αποστολή λάθος προϊόντος , μεγέθους , χρώματος

             ·  Τα μεταφορικά επιστροφής επιβαρύνουν εμάς

             ·  Στην επαναποστολή τα μεταφορικά αποστολής επιβαρύνουν εμάς

             ·  Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων

    4.      Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων

             a.  Τα μεταφορικά επιστροφής επιβαρύνουν εμάς

             b.  Στην επαναποστολή τα μεταφορικά αποστολής επιβαρύνουν εμάς

             c.  Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων

             d.  Στην περίπτωση των ελαττωματικών προϊόντων εάν το προϊόν,       

                   α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό,

                   β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί,

                   γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του,

επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο. 


ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

         1.  Θα πρέπει να έχει γίνει η επιστροφή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του

          2.  Να μην ανήκει στην κατηγορία των ειδών που δεν επιστρέφονται

          3.  Θα πρέπει να έχετε όλα τα απαραίτητα παραστατικά (σχετικά έγγραφα και την απόδειξη αγοράς) που σας έχουμε στείλει με την αγορά προϊόντος

          4.  Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική άριστη κατάσταση χωρίς φθορές και να είναι πλήρες

          5.  Το προϊόν να μην έχουν αλλοιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο και να διαθέτει το ειδικό καρτελάκι της σήμανσής τους

         6.  Η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να είναι έτσι ώστε να μην μπορεί να επιδιορθωθεί.

         7.  Δεν έχει φορεθεί εκτός από την αρχική δοκιμή που έχετε κάνει. Εφόσον έχει φορεθεί το προϊόν παραπάνω από την αρχική δοκιμή δεν δέχεται η επιστροφή και γίνεται αποστολή προϊόντος ξανά με έξοδα αγοράς που επιβαρύνουν τον πελάτη.

          8.  Το προϊόν να μην έχει πλυθεί με οποιοδήποτε τρόπο       

         9.  Το προϊόν να μην φέρει βρωμιές, φθορές, αλλοιώσεις, κακώσεις

Σε διαφορετική περίπτωση οι αλλαγές & επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές και θα γίνει  αποστολή πίσω του προϊόντος με επιβάρυνση εξόδων αποστολής στον αγοραστή.


ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ

Στα
      ·  Εσώρουχα ,

      ·  Κάλτσες,

      ·  Μαγιό


ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ για λόγους υγιεινής. Παρακαλούμε επιλέξτε προσεκτικά το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά που θέλετε


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε κάθε περίπτωση εφόσον ο αγοραστής επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα καταθέτονται σε τραπεζικό λογαριασμό μετά από αφαίρεση τυχόν χρεώσεων όπως έξοδα αποστολής , κόστη τυχόν προϊόντων σε μερική επιστροφή παραγγελιών.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντοτε μετά από παραλαβή των ειδών μας και εφόσον έχουν ελεγχθεί ότι πληρούν τα κριτήρια επιστροφής.

(*)ΦΟΡΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από φόρμα αλλαγής προϊόντων.

Σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής, τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στη συσκευασία τους σε άθικτη κατάσταση και θα πρέπει να συνοδεύονται:

    α) Από το παραστατικό αγοράς.

    β) Από την αντίστοιχη φόρμα αλλαγής, συμπληρωμένη.


Οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, δεν συνοδεύεται από την αντίστοιχη φόρμα αλλαγής ή επιστροφής και το παραστατικό αγοράς, δεν θα γίνεται δεκτή.


















espa logo